Skicka in din reklamation

Har du haft oturen och mottagit en defekt vara som du vill reklamera, erbjuder vi optimal reklamationshantering genom formuläret nedan.
Vi är noga med persondata, sänd därför inte med bilder där personer kan förekomma i din reklamation. Läs mer om Personuppgiftslagstiftning

När reklamationsformuläret är skickat får du omgående en bekräftelse med rubriken "Tack för att ni väljer att kontakta oss", du får även en kopia av ärendet på mail.

Reklamationen mottages av våran kundservice, förväntad svarstid är upp till två arbetsdagar.

Fälten med * är obligatoriska för att vi ska kunna hantera din reklamation.

Kontaktinformation
Ange för- och efternamn
Ange aktuell adress
Ange postnummer för aktuell adress
Ange ort
Ange telefonnummer vi kan nå er på
Ange kundnummer för ordern
Ange ordernummer
Information gällande produkt och felbeskrivning
Ange artikelnumret på den produkt ni önskar reklamera
Ange namnet på den produkt ni önskar reklamera
Notera vilken modul/del på varan ärendet gäller.
Beskriv detaljerat vad som är fel/saknas
Bifoga bilder av produkten - jpg, png, gif eller pdf

För att vi ska kunna behandla din förfrågan, ber vi dig acceptera, att vi får behandla dina uppgifter i överensstämmelse med ILVAs personuppgiftspolicy.

Läs ILVAs personuppgiftspolicy


OBS! Maximal storlek på filer ni kan skicka är 25 MB.
Det innebär ca 4-6 bilder beroende på storlek av filerna.