Prismatchning

Vi matchar alla priser – även våra egna

Om du efter ditt köp hittar samma vara till ett lägre pris i en annan butik, matchar vi det aktuella priset. Om du upp till 30 dagar efter ditt köp hittar samma vara till ett lägre pris hos oss eller i en annan butik, återbetalar vi mellanskillnaden i form av ett presentkort.

Vad behöver du göra?

Skulle du mot förmodan hitta den önskade varan billigare i en annan butik ber vi dig att ta med din dokumentation och besöka en av våra butiker, så matchar vi det aktuella priset. Priset ska uppfylla våra grundläggande villkor, som du kan läsa nedan.

Villkor:

  • Inköpsdatum är det datum som du får din vara levererad, vilket betraktas som det leverans- eller avhämtningsdatum som anges på din senast uppdaterade orderbekräftelse. Om du hämtar din vara senare än det datum som anges på orderbekräftelsen, är det naturligtvis den dag när du hämtar upp din vara som gäller som inköpsdatum.
  • Du ska vända dig till butiken medan det nedsatta priset fortfarande är aktuellt. Kom ihåg att ta med dig ditt kvitto eller orderbekräftelsen.
  • Prismatchning omfattar inte restpartier, först till kvarn-erbjudanden, öppningserbjudanden, utställningsmodeller, specialbeställningar och trädgårdsmöbler m.m. för vilka priset har satts ned i slutet av säsongen. Prismatchning omfattar inte heller servicetjänster som t.ex. leveranstjänster.
  • Gäller endast privata köp.



Vi har tillämpat prismatchning sedan den 15 april 2016.